Pages

Salam

assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Tuesday, March 2, 2010

Belajar tentang Follower

Belajar tentang "Followers'
Gambar ni cuma hiasan je

Followers, sikit lagi saya nak tersilap sebut flowers ke ...Aduhai,macam-macam benda yang boleh di tampalkan di sebelah apa yang saya taip ni rupanya. Kalau dulu menaip ketuk ketuk krekkk...sekarang zaman dah berubah. Dan saya pun nampaknya kenalah belajar juga apa itu 'followers'.

Apa yang anak saya terangkan, apabila kita memasukkan widget followers ni, ia akan memudahkan kawan-kawan kita mengikuti perkembangan terkini blog kita. Oh begituke? Saya fikir ia cuma salah satu 'hiasan' di blog . Saya pun dah cuba follow blog lain. Payah jugalah nak masuk menjadi pengikut blog orang lain.
 
 Bercerita tentang 'followers', nampaknya sehingga kini blog saya masih belum mempunyai followers. Siapalah gerangannya yang menjadi orang pertama 'follow' blog saya ni ya? Tapi yalah blog saya ni jarang di kemaskini. Maklumlah nak mengadap komputer ini ..kadang terasa banyak lagi kerja yang perlu dibuat. Tugas di rumah, tanggungjawab di sekolah dan pada juga dalam komuniti. Opss...SKT dah dibuat belum ni...

0 comments:




zwani.com myspace graphic comments
 
Copyright © 2010 Memoir Seorang Guru | Design : Noyod.Com